|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Server niet in Steam Serverlijst
| Author |
Message |
|
crash
|
 Server niet in Steam Serverlijst
Beste medewerkers van Creativehosting,
Hoe kan het, dat als ik in CS 1.6 naar servers ga zoeken in de grote lijst, jullie eigen servers (bijv. [NL] Creativehosting.nl :: CS #2 :: ZombieMod BioHazard) wel kan vinden en mijn eigen 2 servers die ik bij jullie gehuurd heb niet. Ik heb ook aan een aantal vrienden gevraagd of ze mijn servers op wilden zoeken, maar ook zij konden hem niet zien.
Kunnen jullie hier iets aan doen? Want hierdoor is het altijd een dooie boel in m'n public server. IP van de public server: 80.69.77.39:27015 Hostname: [Warzone] Dust2/Inferno Only
Alvast bedankt!
|
| Thu Feb 25, 2010 21:06 |
|
 |
|
bully7
|
 Re: Server niet in Steam Serverlijst
aah dat probleem heb ik ook wel eens gehad met css dan heb komt het misschien door een addon of een plugin ~bully7  p.s. ik weet niet of ik gelijk heb want css is een beetje anders maar misschien is dat zo (ben geen medewerker van creative hosting)

|
| Sat Feb 27, 2010 17:41 |
|
 |
|
FlyRacer
Joined: Sat Dec 13, 2003 20:04 Posts: 577 Location: Dokkum, FRL
|
Beste Crash,
Zal het even door meldden, probleem kan ook firewall probleem zijn van je eigen computer

|-| Counter-Strike : 1.6 |-| Counter-Strike : Source |-| Team Fortress 2 |-| Call of Duty : Modern Warfare 2
FlyRacer online gaming since 1998!
|
| Sun Feb 28, 2010 16:26 |
|
 |
|
PieterMX
CreativeHosting Crew
Joined: Wed Dec 17, 2003 13:00 Posts: 1001 Location: Buitenpost
|
Het duurt de laatste tijd opvallend lang voordat nieuwe gameservers in de serverlijst van Steam verschijnen, tot max. 48 uur. Ik (we) vermoeden dat Steam de lijst cached waardoor deze vertraging ontstaat. Zodra de server er eenmaal in staat blijft dat ook het geval, eventjes geduld dus.
P.S. Mocht hij er na 48 uur nog niet tussen staan geef het a.u.b. aan ons door.
| Fri Mar 05, 2010 19:44 |
|
 |
|
crash
|
Bedankt voor de informatie. Hij staat er inmiddels in, dus het probleem is opgelost. 
|
| Sun Mar 07, 2010 22:47 |
|
 |
|
J2theW
CreativeHosting Admin
|
steam loopt zowieso al een hele tijd met server lijsten te kloten.. die is echt niet zuiver :S zowel met mijn eigen servers (door CH) als servers van vrienden (die bij een andere host company worden gehost) 
_________________ Kind regards J2theW, Manager/founder Bright, Beyond Gaming - Since 2002